کی پی وی سولار

دوراندیش | جهانی | آماده برای آینده

کی پی وی سولار ایران

کی پی وی سولار ایران، یک شرکت ایرانی-اتریشی فعال در زمینه طراحی و ساخت نیروگاههای خورشیدی فتوولتائیک است. این شرکت که در سال 1395 در تهران تأسیس شده، شاخه ایرانی شرکت اتریشی KPV Solar و همچنین عضوی از گروه PV-Invest است و در تمامی پروژه ها، تابع استانداردهای شرکت مادر اتریشی است.
شرکت اتریشی KPV Solar کار برنامه ریزی، طراحی، تأمین و احداث نیروگاههای تولید برق تجدیدپذیر در مقیاس بزرگ را برای سرمایه گذاران بین المللی در اتریش، ایتالیا، اسلوونی، کرواسی، صربستان، جمهوری چک، اسپانیا و خاورمیانه انجام داده و می دهد.

یک شرکت ایرانی-اتریشی پیشرو

کی پی وی ارتباط تنگاتنگی با سازنده اتریشی پنلهای خورشیدی، شرکت KIOTO، دارد که کیفیت پنلهای آن مثال زدنی و دارای گارانتی عملکرد عالی هستند. در نتیجه استفاده از پنل و سایر تجهیزات با کیفیت، نیروگاههای ساخت کی پی وی، تولید برق بسیار بالاتری نسبت به پیش بینی های کارشناسی داشته اند.
کی پی وی سولار ایران، موفق به ساخت یک نیروگاه 1.2 مگاواتی فتوولتاییک در منطقه ویژه اقتصادی رفسنجان شده است که از خرداد 1396 برق تولیدی را به شبکه تزریق می نماید. عملکرد این نیروگاه، فراتر از تمام تخمین های قبلی بوده که نشانگر تخصص و دقت تیم کی پی وی و نویدبخش بهره برداری پایدار و مطلوب نیروگاههای خورشیدی این شرکت است.