مدیریت و کارکنان

تجربه | صلاحیت | خلاقیت
گرهارد رابنشتاینر

عضو هیأت مدیره

گرهارد رابنشتاینر، فارغ التحصیل مدیریت بازرگانی از دانشگاه Graz، از سال 1985 کار خود را در صنعت برق آغاز نمود. در سال 2000، او شروع به کار در زمینه انرژی خورشیدی نمود و شرکت GREENoneTEC Solarindustrie GmbH را به مدت 6 سال اداره نمود، سپس در تأسیس KIOTO Clear Energy AG همکاری داشت و در نهایت کی پی وی سولار را بنیان نهاد. از آن زمان، شرکت کی پی وی تبدیل به یک پیمانکار شناخته شده در زمینه انرژی خورشیدی شده و از سال 2016 به گروه پی وی اینوست پیوسته است. او در حال حاضر، یکی از مدیران عامل گروه پی وی اینوست است.

Profile

گونتر گرابنر

عضو هیأت مدیره

گونتر گرابنر بنیانگذار و مدیرعامل گروه پی وی اینوست، کمپانی مادر شرکت کی پی وی سولار است. او بعد از فارغ التحصیلی در رشته مدیریت بازرگانی از دانشگاه Graz، دوره های پیشرفته متعددی از جمله دوره آموزشی مدیریت Fontainebleau را گذرانده است. او متخصص شناخته شده در حوزه تأمین مالی با بیش از 14 سال سابقه کار در پست های ارشد متعدد در بزرگترین بانک اتریش، در شهرهای وین، نیویورک و کارینتیا است. قبل از تأسیس گروه پی وی اینوست در سال 2009، او موسسه ای جهت مشاوره در زمینه تأمین مالی و آنالیز رضایت مشتری داشت.

Profile

سید مهدی محقق

مدیر عامل

دانشجوی دکتری، مدل سازی سیستم های انرژی (دانشگاه لندن – UCL)
فوق لیسانس مدل سازی تقضای انرژی (دانشگاه لندن – UCL)
فوق لیسانس تکنولوژی های انرژی تجدید پذیر (دانشگاه برونل – لندن)
لیسانس مهندسی مکانیک، دانشکده فنی دانشگاه تهران

متخصص انرژی و توسعه پایدار با تجربه راه اندازی و مدیریت تیم های مهندسی و اجرایی.
بیشترین فعالیت حرفه ای خود را در زمینه فناوری خورشیدی تجربه کرده است و تجربه گسترده ای در توسعه کسب و کار دارد. پس از فارغ التحصیلی در رشته مهندسی مکانیک (کارشناسی) از دانشگاه تهران در سال 1385، در تاسیس شرکت رادنور سولار که در طراحی و اجرای راه حل های انرژی تجدید پذیر در ایران و خاورمیانه فعال بود، مشارکت داشت.

LinkedIn Profile